AYVALIK DALIŞI

10 - 11 Haziran 2005

Kaş dalışının üzerinden yaklaşık 1.5 ay geçmesine rağmen Ahmet fotoğrafları hala bana getirmedi. Ben de geçen sene yaptığım fakat sitede yayımlamadığım Ayvalık dalışını siteye koyayım dedim. Zaten Ramazan dolayısıyla siteye taze haber girişi epey düştü.

Ayvalık dalışının üzerinden uzun süre geçmesi yüzünden yazısı az, fotoğrafı bol bir yazı olacak. Fotoğraf demişken buradaki fotoğrafların çoğu Türker'in ve Selçuk'un makineden. Su altı fotoları ise çek at türü bir makine ile çekildi. O yüzden fotoğraf kalitesi oldukça kötü.

Honda Eğitimlerine katılıp 3. Seviye Eğitimimi aldıktan sonra gaza gelmiştim. Normalde otomobil ile gideceğimiz geziyi motorla yapmaya karar verdim. Bu fikrimi Selçuk'a söylediğimde sevinçle karşıladı. Kurda kuzu alır mısın gibi bir soru olmuştu.

Cuma akşam üstü yola çıktık. Çantaları  Ahmet'e vermiştik. O ve Türker otomobil ile geliyorlardı. Biz Pendik - Yalova feribotunu kullanacaktık. Feribottan indikten sonra ortalama bir tempo ile Bursa'ya doğru yol almaya başladık. Bursa'dan sonra hem hava karardı hem de yolun kalitesi bozuldu. Benim için zaman zaman zor geçen bir yolculuk oldu. Gece görüşüm zayıfladığı için öndeki Selçuk'un farını takip ediyordum. O da bir viraja hızlı girince viraj içinde yusuf ile baş başa kaldık. Uzun bir yusuf sohbetinden sonra karşı şeride geçip anca alabildim virajı. O sert virajdan yaklaşık 30km sonra Ayvalık'a vardık. Otelimize geçip odada uykuya daldık.

Kawasakilerimiz

Otelimiz

Sabah erken kalkıp ilk iş olarak Ahmetleri bulduk. Arabadan çantalarımızı alıp tekrar otele döndük. Kahvaltıdan sonra tekneye geçtik. İki gün boyunca dört dalış yapacaktık. Tekne Bodrum'daki kadar büyük olmasa da ortalamanın üzerindeydi. Zaten fazla kalabalık da değildik.

Dalış Teknemiz

Ve dibe oturduk

Dalış sonrası keyfi

Yorulmuşum

Dalışlarımızı bitirip otele geçtik. Duşlarımızı alıp çantalarımızı hazırladık. Lobide Ahmet'lerle buluştuk. Çantaları Ahmet'e verip demir atlarımıza atladık. Dönüş yolu da maceralı oldu. Önce Selçuk'un motor tekledi. Sonra Susurluk civarında radara girdik. Derken hava karardı ve benim hızım düştü. Bu yüzden kıl payı feribotu da kaçırdık. Biz de bir sonraki feribotu beklerken Yalova'da İskender yedik. Biletlerimiz de yanmamıştı ama uzun bir süre Ahmet'in çenesinden kurtulamadık. Neymiş dizel C3 ile bizi geçmiş.

Dönüş feribotundayız

Bekle bizi İstanbul

Diğer gezi hikayeleri için buraya tıklayın.

Haber Tarihi: 20 Ekim 2006

Copyright © Kayıhan Zeybek.
 Her hakkı saklıdır. Bu sitedeki fotoğraf ve yazılar izin alınmadan ya da kaynak gösterilmeden kullanılamaz.